Cursuri Management Marketing

Curs nivel 2: Managementul Marketingului – baza creșterii organizației

  • Durata: 2 zile – 12 h
  • Număr maxim de participanți: 14

Descriere workshop

Scop general

Workshop-ul “Managementul marketingului – baza creșterii organizației” oferă instrumente necesare unei activități eficiente de management al marketingului.

Beneficii specifice

Indiferent de domeniul de activitate al companiei, aplicarea instrumentelor de management în activitatea de marketing transformă viziunea strategică a managerului de marketing în acțiuni eficiente ale subordonaților, determinând creșterea performanței prin focusarea pe rezultate.

După participarea la acest curs participanții vor putea dobândi următoarele abilități:

  • vor ști cum trebuie organizat departamentul de marketing
  • vor ști ce tip de acțiuni trebuie să întreprindă în funcție de tipul cererii de pe piață
  • vor putea să își organizeze activitatea lor și a departamentului pe baza unui plan eficace pentru atingerea unor obiective , urmărind încadrarea într-un buget

Agenda

Ziua I

  • Principii de bază în Managementul Marketingului (1 ½ h)
  • Funcțiile marketingului (1 h)
  • Organizarea activității de marketing (1 ½ h)
  • Gestiunea mixului de marketing (2 h)

Ziua II

  • Managementul marketingului în funcție de tipul cererii (1 h)
  • Instrumente și metode utilizate în managementul marketingului (5 h)
  • Managementul prin obiective
  • Managementul prin buget
  • Managementul prin proiecte
  • Managementul de produs
  • Planul eficace de marketing

Public țintă

Workshop-ul se adresează managerilor executivi, managerilor de marketing, managerilor comerciali, care gestionează departamente și activități de marketing.

Descriere facilitator

Loredana Stângăcianu – Senior Consultant la Daris Consulting, a acumulat o experiență de peste 10 ani în marketing în domenii diverse de la confecții la auto, de la medical la telecom, atât în companii naționale cât și multinaționale.