Cursuri Management Marketing

Curs nivel 1 – Principii de bază ale Managementului Marketingului

  • Durata: 1 zi – 6 h
  • Număr maxim de participanți: 14

Descriere workshop

Scop general

Workshop-ul “Principii de bază ale managementului marketingului” oferă cunoștințe de bază privind activitatea de marketing și organizarea ei.

Beneficii specifice

În societatea contemporană, importanța marketingului este esențială pentru supraviețuirea întreprinderilor, având în vedere faptul că acestea își desfășoară activitatea într-un mediu concurențial. Astfel, fundamentarea acțiunilor intreprinderii trebuie să pornească de la premisele orientării către client și către piață.

În urma acestui curs participanții vor putea să răspundă la întrebările:

  • care sunt activitățile esențiale în managementul marketingului?
  • ce tip de organizare a activității de marketing este potrivită organizației în care activează?
  • cum pot elabora o politică de produs, distribuție, preț și promovare?

Agenda

  • Ce este Managementul Marketingului? – Analiză, planificare, implementare și control (1 ½ h)
  • Funcțiile marketingului (1 h)
  • Organizarea activității de marketing (1 ½ h)
  • Gestiunea mixului de marketing (2 h)

Public țintă

Workshop-ul se adresează managerilor executivi, managerilor de marketing, managerilor comerciali, altor categorii de manageri sau angajați ai departamentelor comerciale și/sau marketing care lucrează de puțin timp și doresc să înțeleagă și să deprindă procesele din managementul activității de marketing.

Descriere facilitator

Loredana Stângăcianu – Senior Consultant la Daris Consulting SRL, a acumulat o experiență de peste 10 ani în marketing în domenii diverse de la confecții la auto, de la medical la telecom, atât în companii naționale cât și multinaționale.