Consultanta în Management

Consultanta in Management

Consultantul, prin natura sa de specialist, intră în prim plan în momentul în care se cer cunoștiințe specializate și experiență practică solidă pentru îmbunătățirea unei stări de fapt, fie că vorbim de o situație care necesită acțiuni corective, progresive sau creative.

Prin urmare activitatea de consultanță poate sprijini orice domeniu de activitate (e.g. bancar, farmaceutic, turism etc) și orice arie de competență ( resurse umane, marketing, vânzări etc), de aici utilizarea atât de frecvent a termenului de consultant.

Deși mulți ar defini consultanţa în management drept un domeniu relativ nou în economia românească aceasta functionează ca și profesie încă din anul 1990 când a luat fiinţă AMCOR ( Asociaţia Consultanţilor în Management din România).

În sens larg consultanţa în management oferă cunoştinţe şi metode specializate ce se referă la probleme practice de management.

Ce presupun serviciile de consultanță în management

La bază, serviciile de consultanță în management au mai multe funcțiuni:

  • de transfer rapid de expertiză customizată
  • de externalizare a unui proces sau funcțiune care ar fi greu de realizat cu resurse interne
  • de completare a competențelor și capabilităților organizației cu resurse rar întâlnite în interiorul organizației
  • de reducere a riscurilor în luarea deciziilor prin utilizarea unei păreri suplimentare din afara organizației
  • de creștere a probabilității unor rezultate așteptate prin apelarea la cei mai buni experți din piață

Pentru Daris, serviciul de consultanță în management este unul dintre serviciile de bază pe care le oferă, alături de – workshopuri și instrumente de management, coaching în management sau interim management.

Cum vă putem ajuta

Nu credem și nu furnizăm rețete „miracol” predefinite către orice posibil client. Credem în munca complexă și susținută a unei echipe profesioniste de manageri pentru îndeplinirea oricăror obiective de management ale organizației client:

  • creșterea controlată a rezultatelor
  • controlul strict al elementelor relevante în formarea plus valorii organizației
  • reducerea riscurilor de management
  • organizarea optimă a activităților organizațiilor client
  • evoluția sănătoasă a organizației pe termen lung

Pentru aceasta, punem în valoare competențele unei echipe complexe și perfect integrate de manageri, cu experiențe importante în diferite domenii de activitate și arii funcționale, capabile să ajute organizația client să livreze obiectivele previzionate.