Management Vânzări

Atingerea obiectivelor de profitabilitate

Vanzari
Managementul Vânzărilor este un proces de stabilire a politicii comerciale, a politicii de prețuri precum și a celei de promovare a produselor/serviciilor unei companii cu atenție ridicată pe coordonarea echipelor de vânzări astfel încât veniturile să fie la nivelul planificat. Este un proces care are în vedere recrutarea și antrenarea forței de vânzare, stabilirea și urmărirea obiectivelor, realizarea planurilor de acțiune și nu în ultimul rând motivarea și recompensarea performanțelor de vânzare.

Prin serviciile de consultanță specializare în Managementul Vânzărilor specialiștii noștri oferă suport companiilor client în crearea de echipe de vânzări performante prin:

  • (re)definire procese de recrutare, inducție și motivare
  • implementarea unui sistem de evaluare, control și motivare, identificarea indicatorilor de performanță relevanți
  • (re)definirea proceselor interne și externe care au legătură cu departamentul de vânzări
  • (re)definirea structurii echipei de vânzări și/sau distribuție în funcție de strategia de dezvoltare a firmei
  • coaching pentru Managerul de Vânzări