Management Marketing

Produs, Preț, Promovare, Plasare

Marketing
Kotler defineşte Managementul Marketingului ca fiind: “analiza, planificarea, implementarea şi controlul programelor proiectate să creeze, construiască şi menţină schimburi benefice şi relaţii statornice cu clienţii vizaţi, în scopul atingerii obiectivelor organizaţiei”.

În zilele noastre competiția este acerbă în absolut toate sectoarele de lucru. În plus, nu există nici o garanție că, o dată ce ai reușit să atragi un client, acesta îți va deveni fidel.
De aceea Marketingul de succes înseamnă mai mult decât să faci vandabilă o marfă/ un serviciu, înseamnă să-l faci pe client să se întoarcă și să cumpere din nou.

Prin serviciile de consultanță specializate în Managementul Marketingului specialiștii noștri ajută organizația client să atingă acest desiderat, oferind suport în:

  • auditul departamentului de marketing – organizarea activitații de marketing în funcție de strategia de dezvoltare a firmei
  • stabilirea proceselor interne și externe legate de departamentul de marketing
  • analiza pieței și configurarea de strategii de marketing și portofoliu de produse
  • audit, mix de marketing și stabilirea planului de marketing
  • (re)branding și comunicare de brand
  • analiza eficacității campaniilor de marketing
  • managementul vânzărilor – ca parte din politica de distribuție